bakke

2. plass innen kundetilfredshet

I den årlige bransjekåringen til Prognosesenteret innen kundetilfredshet har vi vunnet 2. plass i overleveringsfasen! Vi er svært stolte av denne utmerkelsen, og benytter anledningen til å rette en stor takk til våre kunder som har stemt oss frem og til alle våre ansatte.

Også i 2021 ble Bakke en av vinnerne med topp 3 plassering innen kundetilfredshet. Tilfredse kunder er vår største drivkraft og vi har et sterkt fokus på kvalitet i alle ledd av kundereisen. Vårt mål er å skape et hjem du vil hjem til.

Prognosesenteret har over lang tid satset store ressurser på å utvikle den metodiske kompetansen for å gjennomføre kundeundersøkelser med høy kvalitet. 

En godt gjennomført KTI undersøkelse gir bedriften mulighet til å forstå kundenes tilfredshet, identifisere forbedringsområder og å sammenligne resultatet internt mellom ulike prosjekt, forhandlere og regioner. Undersøkelsene følger den samme metoden som de offisielle KTI-målingene i Norge, Sverige og i mange andre land. Dette gjør det mulig å sammenligne eget resultat og boligbransjens resultat med andre bransjer og bedrifter.

Våre kunders tilfredshet ble målt i forbindelse med overlevering av sin nye bolig, og ved ettårsbefaring. Prognosesenteret sender ut en spørreundersøkelse ved disse anledningene. Vi takker våre boligkjøper som har tatt seg tid til å svare på denne undersøkelsen.