Granåstoppen på topp 10 i kundetilfredshet!
Vi er så glade og ydmyke for det overveldende resultatet. Vi takker alle våre boligkjøpere for de gode tilbakemeldingene. Tilfredse kunder er vår aller største drivkraft og vi har et sterkt fokus på kvalitet i alle ledd av kundereisen. Vårt mål er å skape et hjem du vil hjem til.
Prognosesenterets årlige kåring
Prognosesenteret har over lang tid satset store ressurser på å utvikle den metodiske kompetansen for å gjennomføre kundeundersøkelser med høy kvalitet.
En godt gjennomført KTI undersøkelse gir bedriften mulighet til å forstå kundenes tilfredshet, identifisere forbedringsområder og å sammenligne resultatet internt mellom ulike prosjekt, forhandlere og regioner. Undersøkelsene følger den samme metoden som de offisielle KTI-målingene i Norge, Sverige og i mange andre land. Dette gjør det mulig å sammenligne eget resultat og boligbransjens resultat med andre bransjer og bedrifter.
Våre kunders tilfredshet blir målt i forbindelse med overlevering av sin nye bolig, og ved ettårsbefaring. Prognosesenteret sender ut en spørreundersøkelse ved disse anledningene. Vi takker våre boligkjøper som tar seg tiden til å svare på denne undersøkelsen.